Mini Odyseja Miechowska

Mini Odyseja Miechowska na trasie turystycznej Buła miejsce 12 ze stratą 34 minut do zwycięzcy 12 minut do 3 miejsca, Jasonj - miejsce 13 ze stratą 4 minut do Buły:).

Zaczęło się o 10:00 przemówieniem Burmistrza Miechowa, ruszyliśmy kilka minut po 10 i to na początek startem honorowym za samochodem wokół rynku w Miechowie samochód wyprowadził nas na drogę w kierunku punktu 1, ale w sumie i tak zamierzaliśmy tak jechać. Zaraz po starcie ostrym robimy skrót po szutrach i wyprzedzamy znaczną część bikerów jadących do 1.

Punkty kontrolne zaliczaliśmy po kolei 1 do 6

Dystans: 37,21 km    |    Czas: 2:04:37    |    Średnia prędkość: 17,89 km/h |    Podjazdy: 480 m

Data: 2011-04-16

Odyseja jesienna 2010 w Gródku n. Dunajcem - dzień 2

Po bardzo wyczerpującym pierwszym dniu imprezy, miałem spore wątpliwości czy drugiego dnia dam radę jechać, jak się okazało moje obawy były uzasadnione i na dojeździe do pierwszych dwóch punktów miałem straszny kryzys - jednak udało się przejechać ostatecznie całą trasę z czego jestem bardzo zadowolony.

Trasa widoczna na mapce powyżej, w drugim dniu imprezy kolejność punktów była narzucona.

Dystans: 47,03 km    |    Czas: 2:57:11    |    Średnia prędkość: 15,9 km/h |    Podjazdy: 930 m

Data: 2010-10-03

Odyseja jesienna 2010 w Gródku n. Dunajcem

Mimo małej ilości treningu w ostatnim czasie zdecydowałem się jechać na Odyseję rowerową Compassu do Gródka nad Dunajcem. Efektem trudnej trasy i braku treningu było skrajne zmęczenia na mecie. Odyseja jesienna mimo zdecydowanie lepszej pogody niż podczas wiosennej edycji okazała się dużo trudniejsza, ze względu na dużo cięższe podjazdy i olbrzymie ilości błota na wszystkich drogach nie asfaltowych:(

Start imprezy nastąpił o godzinie 10:00, po analizie mapki zdecydowaliśmy, że najpierw jedziemy do punktu nr 1 wybór padł na krótszą drogę - nie przewidzieliśmy jednak, że ta krótsza droga prowadzi pod wysokie wzniesienie, z którego po chwili zjechaliśmy w dół i do punktu musieliśmy znowu podjeżdżać. Podjazd pod te dwa wzniesienia kosztował mnie strasznie dużo siły, podjeżdżając pod Bujne miałem też pierwszy poważny kryzys na trasie - musiałem się zatrzymać i chwilę odpocząć przed dalszą jazdą. Z punktu pierwszego ruszyliśmy w kierunku punktu 3 - tu dojazd nie był specjalnie trudny, do Olszowej było w dół i dopiero dojazd do samego punktu wymagał krótkiego podjazdu. Sam punkt ukryty był w lesie nad strumieniem, więc trzeba było do niego dość jakieś 200 metrów.

Trasa widoczna na mapce powyżej, kolejność zaliczania punktów 1, 3, 4, 5, 2, 6, 7

Dystans: 55,53 km    |    Czas: 4:35:08    |    Średnia prędkość: 12,1 km/h |    Podjazdy: 1660 m

Data: 2010-10-02

Odyseja wiosenna 2010 - Olkusz

W cieniu tragedii narodowej odbyła się wiosenna edycja Odysei rowerowej Compassu. Trasę przejechałem wraz z kolegą, pogoda do kitu, trasa ciężka, ale daliśmy radę:) Oficjalne wyniki: czas 4:56; miejsce w kategorii Rekreacyjna MM - 10; wyprzedziły nas jeszcze 3 pary MIX, więc ostatecznie byliśmy 13 drużyną w kategorii.

Ale od początku, o 6:30 wyjazd z Niepołomic, jazda do Olkusza bez przeszkód i o 8:00 byliśmy już w biurze zawodów w Rabsztynie. Przed 9 rozbił się samolot prezydencki ale o tym fakcie dowiedziałem się dopiero na trasie około godziny 10:30. Przed startem podjechałem sobie jeszcze do zamku w Rabsztynie i zrobiłem kilka fotek. Punkt 10:00 start imprezy, po otrzymaniu mapy zadecydowaliśmy, że punkty będziemy zaliczać według następującej kolejności: 8, 7, 9, 6, 5, 4, 3, 2, 10, 1 - więc w zasadzie od końca.

Zawody na orientację po Jurze Krakowsko-Częstochowskiej w okolicach Olkusza. Kolejność zaliczania punktów 8, 7, 9, 6, 5, 4, 3, 2, 10, 1

Dystans: 56,67 km    |    Czas: 3:54:55    |    Średnia prędkość: 14,48 km/h |    Podjazdy: bd. m